Luxembourgeois

mäi Numm ass Nancy Lambert, ech schaffen als Freelance-Korrespondentin beim Tageblatt. Fir en Artikel, an deem et ëm d’Gewiicht vu Schoulsäck geet, sinn ech op der Sich no enger Persoun (oder e puer Persounen), déi mir Informatiounen iwwert d‘Auswierkungen vun engem ze schwéiere Schoulsak op d’Gesondheet vun de Schüler kéint ginn, a folgend Froe beäntwerte kann: 1. Bei der Fro, wéi schwéier de Schoulsak vun de Schüler soll sinn, ginn d’Meenungen oft auserneen. Et gëtt oft vun 10 Prozent vum Kierpergewiicht geschwaat, mee z. B. der „Kidcheck“-Studie no (déi vum Dr. Oliver Ludwig op der Universität des Saarlandes duerchgefouert gouf) soll d’Gewiicht vum Schoulsak net 20-25% vum Kierpergewiicht iwwerschreiden. Wat dovunner stëmmt bzw. wat ass dat maximalt Gewiicht, dat Schüler um Réck droe sollten? 2. Wéi eng gesondheetlech Konsequenzen huet et fir ee Schüler, wann en iwwert ee längeren Zäitraum een ze schwéiere Schoulsak dréit? 3. Awéifern ass een ze schwéiere Schoulsak problematesch fir d'Gesondheet, par rapport zu der Tatsaach, dass Schüler de ganzen Dag an de Schoulbänke sëtzen (déi net ëmmer op hir Kierpergréisst agestallt sinn) an do net vill Beweegung hunn? Et géif mech freeën, wann ech bis Mëtt nächster Woch eng Äntwert op meng Froe géif kréien. Dat ka schrëftlech sinn oder an engem Interview via Telefon (+ 352 691 689 017). Haalt mech gär um Lafenden, wat fir Iech méiglech ass.

Français

je m'appelle Nancy Lambert, je travaille comme correspondante indépendante pour le Tageblatt. Pour un article sur le poids des cartables, je recherche une personne (ou plusieurs personnes) qui pourrait me renseigner sur les effets d'un cartable trop lourd sur la santé des élèves et pouvoir répondre aux questions suivantes : 1. Lorsqu'il s'agit de savoir quel doit être le poids du cartable des élèves, les avis divergent souvent. On dit souvent que 10 pour cent du poids corporel, mais par ex. B. Selon l'étude "Kidcheck" (réalisée par le Dr Oliver Ludwig de l'Université de la Sarre), le poids du cartable ne doit pas dépasser 20 à 25 % du poids corporel. Lequel de ces énoncés est vrai ou quel est le poids maximum que les élèves doivent porter sur leur dos ? 2. Quelles conséquences sur la santé d'un élève s'il porte pendant une longue période un cartable trop lourd ? 3. En quoi un cartable trop lourd est-il problématique pour la santé, par rapport au fait que les élèves restent assis toute la journée sur les bancs de l'école (qui ne sont pas toujours adaptés à leur taille) et ne bougent pas beaucoup ?Je serais heureux si je pouvais obtenir une réponse à mes questions d'ici le milieu de la semaine prochaine. Cela peut être par écrit ou lors d'un entretien téléphonique (+ 352 691 689 017). S'il vous plaît, tenez-moi au courant de ce qui est possible pour vous.

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